تیزر فیلم ماتریکس ۴ | انتظارها به پایان خواهد رسید

تیزر فیلم ماتریکس ۴ را در سایت برداشت بلند ببینید. این فیلم که ساخته برادران واچوفسکی بوده است، درخواست های زیادی برای ساخت قسمت چهارم آن شده؛ که بالاخره این برادران خوش ذوق دست به کار شده اند. تحولی که قسمت اول این فیلم در سینمای جهان و مشخصا هالیوود بسیار حائز اهمیت و چشم گیر بوده است. به شخصه برای تماشای قسمت چهارم این فیلم هیجان زیادی دارم و امیدوارم این هیجان سطح توقع من را بالا نبرده باشد چرا که مفهوم، فلسفه و فرم در ساخت سری فیلم های “ماتریکس” نبوغ و نوآوری خاصی ایجاد کرده است.

در ستایش فلسفه این فیلم می توان نوشت : ماتریکس نمونه کاملی از منطق انسان است که به تدریج اخلاقیات و احساسات را زیر سلطه خود می برد و رحم و مروت را کاهش خواهد داد. البته باید اشاره کرد که بیان این نکته به خودی خود فلسفی نیست و با تماشای پلان به پلان آن و کنار هم قرار دادن داستان ها می توان این فلسفه را در لایه های مختلف سینمایی درک کرد.

به هر ترتیب امیدوارم شما نیز به اندازه من از تماشای تیزر فیلم ماتریک ۴ لذت ببرید اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که به گفته خود سازندگان، این فیلم قرار نیست ادامه سه گانه مورد بحث باشد و در واقع یک انسان برگزیده جدید را به تصویر می کشد.